Odp: Odp: AMD K6-2 333 MHz - siara ???

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 01:22:35 MET DST

Użytkownik -ZED- <zednews_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7onmsr$sjc$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Hej!
>
> A pamiętasz Ty jakie były numery z Rivą128? I może mi powiesz, że
> to właśnie tak miało być? Karty były sprawne, tylko sposób instalacji
> zaiste przedziwny... ;-P
> <BTW miałem własny patent, po który dzwonili ludzie ze sklepów
> komputerowych, bo sztuczka z klawiaturą nie zawsze przynosiła
> pożądane efekty...>
> A powinno wszystko działać po włożeniu do kompa i zainstalowaniu
> sterowników.

Pozwól, że się nie zgodzę - mam Diamond Viper V330 PCI (Riva 128) i NIGDY -
powtażam NIGDY nie miałem problemów z instalacją tej karty (w tzw
międzyczasie zmieniłem procesor z p100 na k6-2 300_at_333 i nie mam żadnych
problemów -płyta VIA VPX (niby tylko do 233... {max. 86 MHz}) działa bardzo
stabilnie.).

Myślę, że te wszystkie problemy są z AGP, które IMHO jest jeszcze niezbyt
dopracowane ....

Pozdrowienia

Rob.