Re: Odp: AMD K6-2 333 MHz - siara ???

Autor: -ZED- (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 00:25:12 MET DST

Hej!

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w artykule news:37b2dbde.23398174_at_news.bimber.com.pl pisze...

> Świadczy to o czymś? Tak. O tym, że nie potrafisz składać i
> konfigurować komputerów :-)

Misiu puszysty! Jeśli nie zmieniłem konfiguracji komputera,
poza wymianą płyty głównej i procesora i wszystko chodzi
mi superstabilnie, a z FIC'em nie chodziło, to o czym to świadczy?
Twoim zdaniem o tym, że nie wiem, jak się bawić tymi zabawkami.
Moim zdaniem świadczy to o tym, że panowie i panie z AMD/VIA/FIC
(właściwe skreślić) niezbyt przyłożyli się do kwestii stabilności
proponowanych przez siebie rozwiązań.

> Nie obraź się, ale denerwują mnie nieco ludzie, którzy zwalają
> winę za wszelkie zawieszki na procesor AMD, Windows czy inne
> tego typu rzeczy. Jak komputer się wiesza bez przerwy, to jest
> coś nie tak ze sprzętem albo jest źle skonfigurowany.

A pamiętasz Ty jakie były numery z Rivą128? I może mi powiesz, że
to właśnie tak miało być? Karty były sprawne, tylko sposób instalacji
zaiste przedziwny... ;-P
<BTW miałem własny patent, po który dzwonili ludzie ze sklepów
komputerowych, bo sztuczka z klawiaturą nie zawsze przynosiła
pożądane efekty...>
A powinno wszystko działać po włożeniu do kompa i zainstalowaniu
sterowników. I tak właśnie działa Abit BH6 + Celeron.

> Składałem już wiele komputerów na AMD, z różnymi systemami.
> Większość jeszcze podkręcałem. Wszystkie chodzą bez problemów i
> bez zawieszek, niektóre nawet po 18 godzin na dobę. Po prostu
> trzeba umieć konfigurować AMD.

Co Ty nie powiesz...;-P
Mnie z kolei denerwują tacy magicy od siedmiu boleści, którzy "składają
wiele komputerów", wszystkie im oczywiście chodzą bez jakichkolwiek
problemów, i generalnie zdaje się im, że wszystkie rozumy pojedli, a
tymczasem są najczęściej...
<i tu nie skończę - każdy wie, co chciałem powiedzieć, a jak nie wie,
to jego strata...>
Znam ludzi, którzy składają kompy niemal od czasu dotarcia pierwszego
peceta do Polski - i oni również miewają różne problemy, ale Ty nie!
Zaiste - wizard...;->

EOT <z blokadą>

--
Pozdrawiam