ASUS P3B F

Autor: lcd (remek_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 18:35:48 MET DST

nasuwa mi sie takie pytanie

Z tego co wie prawie kazdy oveclokowiec na ABIT'ie mozna ladnie podkrecac
(chodzi allbo o BH albo BX)
majac dobre chlodzenie i zaklejona nozke na celeronie. Do nie dawna z tego
co slyszalem tylko ABIT'a dawal sie
ladnie oszukiwac i rozpoznawal to jako 100FSB

No tak ale jak to sie ma do nowego ASUS'a P3B , kazdy zachwala ale czy ma
takie zalety jak w/w ABIT?
Czy daje sie oszukac ?

Jak ktos juz probowal krecic a mial wczesniej ABIT'a to niech da znac.
Bo nie wiem czy mam kupic Bx6 ver2.0 czy ASUS'a

Z gory dzieki overklokowcom za pomocne info.
Remik z Legnicy.

P>S Jak ktos chce sie pozbyc Celerona 300 z Malezji to niech da znac , na
pewno wezme.