TEAC CD-R56S problem ! PILNE !!! Help !!!

Autor: Jazz (NA_at_NA.COM)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 16:16:29 MET DST

Hi!
Jakies 2 tygodnie temu zaopatrzylem sie w nagryware Teac CD-R56S-600.
Wszystko chodzi OK. Czyta cool, zapisuje cool (na 6x) ale ostatnio
pojawil sie problem:
jesli nagrywam na TDK lub Verbatim to wszystko jest OK, ale jesli
proboje cos nagrac na innych (MultiDisk, Acer, Samsung) to bardzo
czesto po wydaniu polecenia record wyskakuje taki blad:
"Random positioning error: Unable to write data".
Po czym plyta jest wyrzucana bez nagrania czegokolwiek.
Dzieje sie tak we wszystkich programach jakie mam (WinOnCD 3.6, Nero
4.0.3.5, Easy CD Creatot 3.5), na roznych wersjach sterownikow i na
wszystkich predkosciach zapisu (1x, 2x, 4x, 6x).
Czasami po kilku probach nagrywanie na takiej plycie rusza, ale i tak
po nagraniu plyty nie mozna odczytac, a nagrywarka twierdzi ze jest
pusta (a wyraznie widac ze dane sa nagrane).
Myslalem ze moze to plytki sa skopane, ale zanioslem do paru kumpli i
u nich nagraly sie OK.
W czym moze tkwic przyczyna ?
Czy reklamowac nagrywarke ? Czy moze byc uszkodzona skoro na TDK lub
Verbatimach wszystko jest OK (a nagralem ich juz dosc duzo) ?

Jestem w kropce, bo u mnie bardzo rzadko mozna dorwac Verbatimy lub
TDK'i. Zazwyczaj sa Acery i Samsungi... HEEEEEELPP !!!!!

P.S. nagrywarka jest podlaczona przez kontrolerek Adaptec'a 2904CD.
Firmware najnowszy (na starym tez sie tak dzialo, wiec pierwsze co
zrobilem do wczytalem nowy).