Odp: problem ze zlozeniem kompa

Autor: Michał Młynarczyk (michal_at_gorilla.com.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 15:08:48 MET DST

Użytkownik Jabba <jabba_at_xox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37aa0fa4.56822_at_news.polsl.gliwice.pl...
> Właśnie próbuję złożyć nowego kompa.
> Zainstlowałem celerona z przejściówką, pamięć oraz karte grafiki.
> Niestety karta grafiki nie daje znaku życia. Tzn monitor pokazuje brak
sygnału.
> Karta jest na 100 procent dobra, gdyż sprawdzałem też drugą z własnego
kompa.
> Co dziwne nawet przy wyjęciu karty grafiki nie słychać beep'u.
> Słychać natomiast przy wyjętej pamięci.
> Przy wyjętym procku też nie słychać.
> Sam nie wiem co jest przyczyną procek czy płyta, czy moja niewiedza jak ją
podłączyć ?

> [...]
na wczoraj.

Sprawdz plyte, kiedys zj---alem plytke pod 486DX4 i objawy byly podbne.
- "" - pamieci tyz.

--
Michał Młynarczyk  mmmichal_at_promail.pl
zapraszam na http://gorilla.com.pl - katalog stron www