problem ze zlozeniem kompa

Autor: Jabba (jabba_at_xox.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 00:37:19 MET DST

Właśnie próbuję złożyć nowego kompa.
Zainstlowałem celerona z przejściówką, pamięć oraz karte grafiki.
Niestety karta grafiki nie daje znaku życia. Tzn monitor pokazuje brak sygnału.
Karta jest na 100 procent dobra, gdyż sprawdzałem też drugą z własnego kompa.
Co dziwne nawet przy wyjęciu karty grafiki nie słychać beep'u.
Słychać natomiast przy wyjętej pamięci.
Przy wyjętym procku też nie słychać.
Sam nie wiem co jest przyczyną procek czy płyta, czy moja niewiedza jak ją podłączyć ?

ATX power swich podłączałem na dwa sposoby nic nie daje.
Nie wiem, też czemu nie świeci dioda zasilania- mimo, że wszystkie wiatraki chodzą (ten na
procesorze, karcie grafiki oraz w obudowie)

I jeszcze jedno, procek jest ciepły- to chyba znaczy, że pracuje ?

Jeżeli to możlwe to proszę o szybkie rady. Komputerek powinien być złożony na wczoraj.

Achaa jest to płyta DFI ZX -slot1, procek to celer 366
Pozdrowienia

Jabba

mail: jabba_at_xox.pl
      jabba_at_promail.pl