Re: Obrazek przed startem WIN95

Autor: Michał Zajączkowski (michal_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 13:12:22 MET DST

Eloy napisał(a) w wiadomości:
<01bedff6$c681d960$7b8acdc3_at_unet123.unet.com.pl>...

>Plansza tytulowa to pulpit, czy win95 w chmurkach?? ( ale jestem ciemny :
>)))
>
>Chodzi o podmiane "windows95" w chmurkach? Jesli tak to przekopiuj plik
>logo.sys ( ukryty ) na bmp i otworz chociazby w paincie - poznajesz??
>Teraz wez wlasnego bmpka ( musi miec rowno 320x400x16 kolorow ) i podmien
>logo.sys. Mozna nawet zrobic ruchomy obrazek, ale zabij mnie - nie wiem
>jak... : )
>Wieksi spece Ci powiedza. : )))
>Mozna tez podmienic "zamykanie systemu" i "mozna wylaczyc kompa - spadaj"
> [...]

Dzieki za rade,
chodzilo mi o pokazanie sie obrazka przed win95 w chmurkach, tylko ze
chcialbym
zeby tego nie mozna bylo tak latwo usunac jak komende z autoexeca.
 Moze ktos wie czy jest na to jakis inny sposob na to.

Pozdrawiam

Michal
michal_at_ds14.agh.edu.pl