Re: Obrazek przed startem WIN95

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 12:30:00 MET DST

> Hej !
>
> Mam pytanie, czy ktos wie jak zrobic zeby przed zaladowaniem się Win 95 i
> pokazaniem planszy tytulowej wyswietlic na kilka sekund jakis obrazek

Plansza tytulowa to pulpit, czy win95 w chmurkach?? ( ale jestem ciemny :
)))

Chodzi o podmiane "windows95" w chmurkach? Jesli tak to przekopiuj plik
logo.sys ( ukryty ) na bmp i otworz chociazby w paincie - poznajesz??
Teraz wez wlasnego bmpka ( musi miec rowno 320x400x16 kolorow ) i podmien
logo.sys. Mozna nawet zrobic ruchomy obrazek, ale zabij mnie - nie wiem
jak... : )
Wieksi spece Ci powiedza. : )))
Mozna tez podmienic "zamykanie systemu" i "mozna wylaczyc kompa - spadaj"
na cos innego, poszukaj plikow o identycznym rozmiarze...

Jesli chodzi o pokazanie obrazka PRZED pokazaniem sie wind95 w chmurkach to
wywolaj jakas dosowa przegladarke do obrazkow w autoexec.bat na samym
koncu.
Jestem pewien, ze ktos na grupie ma cos takiego.

        eloy_at_kki.net.pl