Re: Jak zabezpieczyć komputer?

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 10:48:09 MET DST

Hehehehehe!!!

Ja mam jeden niepowtarzalny sposob ochrony danych ( bardzo smieszny ), o
ile ktos umie korzystac TYLKO z windozy, a nie uzywa dosowych rzeczy jak
np. dos navigator albo norton commander. ( nie mowiac o komendach dla
maniakow : dir i cd : ))))

No wiec sposob wyglada tak:
wchodzisz do dos navigatora ( albo norton commandera ) i tworzysz katalog:
piszesz znaczek 254 ( trzymasz alt , na klawiaturze numerycznej cisniesz
2,5,4 i puszczasz alt ), pojawia sie taki maly, fajny kwadracik, a za nim
piszesz nazwe katalogu,
w sumie wychodzi np. (kwadracik o kodzie 254) Eloy ( nawet ladnie to
wyglada ).
Skopiuj pod dosem do tego katalogu, to co chcesz zabezpieczyc przed
dostepem lamera.
Teraz wyjdz z dos navigatora ( nortona ) i kliknij na ten katalog i sprobuj
do niego wejsc spod windy

: ))))))))))))))))))))))

Fajne, co????
Sam na to wpadlem :-o...
;-)))

A tak btw. - jesli duuzoo robisz w dosie, to jest to prosty sposob na
wplyniecie na sortowanie katalogow, bo ja np. mam katalog asm, a chce zeby
byl na koncu listy katalogow to pisze (kwadracik)asm i jest na koncu listy,
bo kod 254 bedzie na koncu.

No to pa..
        eloy_at_kki.net.pl
http://www.polbox.com/e/el0y