Re: Wirus?

Autor: Bugs Bunny (dracul_at_kki.net.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 10:28:01 MET DST

Qrczaqu wrote:

> 1. masz pokręcony proc ?

Nie :-(
Jest P200MMX i chodzi na takim ustawieniu, bo płyta HX nie pozwala na więcej.
To samo dzieje się przy włożonym P100.

> 2. czy masz zainstalowane sterowniki BusMaster IDE, jezeli tak to w jakim
> trybie pracuje hdd i cd-rom, i czy sa na tej samej tasmie ?

Są na osobnych kontrolerach, byłu też razem. Sterowników BusMaster nie mam
zainstalowanych (czy są takie dla HX?)

> 2. jaką masz kartę dźwiękową, może vortex 1 ?

Karta dźwiękowa nie ma na to wpływu, odłączałem, sprawdzałem.
BTW: jest to klon SB16 (chip: ALS100)

Dzięki za zainteresowanie Bugs

P.S. przeczytaj następną wiadomość, tam wyjaśnię coś więcej