Re: Wirus?

Autor: Bugs Bunny (dracul_at_kki.net.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 10:47:56 MET DST

Witam ponownie.

Dalej nie wiem czy to może nie wirus (żadnego nie znalazłem)
Ale:

Dysk Fujitsu też nie był winien... padł :-(((
tzn. w ogóle nie odpala, totalna zima, talerze się nawet nie zaczynają
kręcić; nic nie jest wypalone w elektronice (przynajmniej nic nie widać)

Kupiłem Quantuma 8,4GB CR, i dzieje się to samo.

Zauważyłem, że te zwisy mają miejsce najczęsciej przy dużym
wykorzystywaniu dysku, tzn. wtedy gdy dysk "mieli". Co ciekawsze, nie
zawsze!

Raz w eksploratorze windy popieprzyły się zupełnie wszystkie nazwy
plików, etykieta i co tylko jeszcze mogło jednej z partycji.

Acha, i jak np. załadowałem stronę w Netscap'ie i przeskalowałem okienko
na pełny ekran to bez czytania z dysku, kompletny zwis kompa (tak jak
zawsze) - może cache na płycie padnięty?

Podejrzewam jedynie ;-)
płyta główna !!!
karta grafiki!!
pamięci !

te wykrzykniki to stopień podejrzenia ;-)

Co wy na ten temat sądzicie?

Pozdrawiam Bugs

P.S. Nie odpisywałem tak długo, bo nie miałem jak (pad dysku=utrata
danych) :-(((