Odp: TNT 1 vs TNT Vanta

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 17:58:55 MET DST

Użytkownik Colins <sea_at_ats.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7o72ao$q4a$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Oczywiscie ze wante jezeli chodzi o osiagi.
> Jezeli chodzi o cene to TNT ale w dalszym ciagu jest to do zastanowienia.
> Riva TNT 16MB kosztuje 350pln brutto TNT2 Vanta 32MB kosztuje 450pln
brutto.
> Moim skromnym zdaniem lepiej zaplacic wiecej za Vante.

vanta moze byc 8 MB i wtedy kosztuje 255 (ostatnio na gieldzie)
Tnt1 16MB conajmniej 290
TNT2m64 32 MB 420 zl
pelan TNT2 16 MB 530 zl
ja kupilem 8MB vante i jestem zadowolony ale zamierzam w najblizszym czasie
zmienic sprzet ale kto chce kupic na dluzej to lepiej Tnt1 16 MB , chyba ze
pojawi ciekawa wersja Vanty 16 MB w interesujacej cenie.

PiotrP