sieci ?????

Autor: Bartek (bartekkk_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 17:37:10 MET DST

Czesc.
Chcialbym z kolegami zalozyc siec na osiedlu.
Planujemy wykupic lacze stale i udostepnic internet wszystkim
uzytkownikom sieci. Co mam zrobic aby to bylo legalne ??
Niechcialbym aby kiedys ktos przyszedl i kazal mi to demontowac.

Jezeli wiecie gdzie moge znalesc informacje na temat sieci to dajcie
znac. Interesuje mnie wszystko co jest zwiazane z sieciami
komputerowymi.

Interesuja mnie takze informacje :
Jezeli chcialbym zakladac sieci (ewentualnie z inetem) za kase to czy
musze miec jakies zgody, koncesje ?? Jezeli tak to do kogo wysapic o
w/w zgody ?? Ile to kosztuje ??
Do kogo mam sie zwrocic po zgode na ciagniecie kabla pomiedzy
budynkami czy nad ulica ??

Bardzo prosze o odpowiedzi na priva poniewaz nie czytam listy/grupy...
Moj adres bartekkk_at_box43.gnet.pl
Przepraszam za ewentualne bledy ortograficzne.