Dziwny sprawa

Autor: Pael (pael_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 22:19:37 MET DST

Oto mój problem.
Podczas każdego startu mojego Window$ 98 (tryb Normal, czyli graficzny)
Zegar w Window$ 98 i zarazem sprzężony z nim zegar BIOSu tracą gdzieś około
2 sekund.
TZN.
Ustawiam w BIOSie lub komendą TIME lub w Windzie (wszystko sprowadza się do
tego samego) własciwy czas.
Restart kompa>wejscie do BIOSu>czas OK;
Restart kompa>wejscie w tryb tekstowy(F8 podczas startu>opcja Command
prompt)>komenda TIME=czas OK;
Restart kompa>wejscie do Window$ 98>sprawdzenie czasu czy to w okienku DOSa
TIMEm czy za pomocą System Tray>
czas realny np. 12:00:00, czas w kompie 11:59:58.
Przy każdym restarcie różnica ta oczywiście się powiększa.

Czy ktoś pomoże mi rozwiązać ten "niby błachy" ale jak irytujący problem.
Będe bardzo wdzięczny za HELPa.

P.S.
Gdyby Bill Gates nie był najwiekszym dobroczyńcą na planecie Ziemia
to z miejsca bym poleciał do Stanów i go kopnął w zadek.
Ah, gdyby pod LINUXa było więcej progrmów i gierak.
Może kiedyś...

Pael