Re: PC CHIPS M726 & i740 = Problemy...

Autor: Robert (robertp_at_pkobp.bci.krakow.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 13:09:12 MET DST

WolfPress wrote:

> W menadżerze urzšdzeń niby wszystko jest OK, ale we
> włšsciwościach kart grafiki występujš konfilkty pamięci (używane przez
> mostek PCI-PCI-PCI)

Niestety jest to blad WIN95, pokazuje konflikty na mostku PCI-PCI przy karcie
na AGP (mam to samo - pl.gl PCCHIPS M726 i k.graf. SIS 6326 3D PRO).
W WIN98 powyzszego problemu juz nie ma, jest wszystko OK bez konfliktow.

Co do reszty probemow to niestety nie wiem co jest grane, ostatnio
isntalowalem k.graf INTEL740 AGP na takiej samej plycie PCCHIPS i wszystko
chodzi w miare stabilnie, bez wiekszych zwisow.

Pozdrowienia
Robert