Odp: Moja TNT2 nie dziala przy 83 MHz CPU.

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 12:43:27 MET DST

Cześć,

> Czy moze na to cos poradzic?

Dać płytę umożliwiającą ustawienie AGP 2/3 = FSB lub ... zmienić procka na
takiego, który idzie na 100MHz lub max 75 :-)

> Ta sytuacja mnie dziwi, poniewaz nie spodziewalem sie, ze riva jest taka
> "slaba". Nic innego mi sie nie burzy, nawet 5 letni Caviar 540 Mb.

To nie jest kwestia TnT2 tylko modelu karty. Niby większość kart nVidia'i
działa na 83MHz ale nigdy wszystkie. Generalnie zauważyłem, że im tańszy p
roducent, tym większe szanse, że nie pójdzie (choć i w STB zdażały się takie
karty...). Kupiłeś jedną z najtańszych kart TnT2. Może za dużo wymagasz. P
raca na 83MHz jest IMHO bardzo ważnym parametrem i przed zakupem czasem wa
rto zasięgnąć jezyka.

> H-Lucas

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."