Re: NTG(?) - przechowywanie czasopism...

Autor: Łukasz Kowalczyk (smithy_at_promail.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 03:15:54 MET DST

[ The Undefined ]
> Niedługo będę się przeprowadzał. Wczoraj właśnie pakowałem w kartony
> kilka roczników PCQ, PCWK itp... Do tej pory leżały sobie one na kupce,
> po dwa roczniki na każdej. Teraz, chciałbym to rozwiązać trochę lepiej.
> Wyciąganie konkretnego numeru ze stosu to jest prawdziwa udręka.
> Jeszcze gorzej jest z włożeniem go z powrotem. Mógłby może ktoś
> zaproponować sposób, w jaki je przechowywać?

Jeżeli chodzi o PCQ to ja powyrywałem z nich pracowicie działy Dla Praktyków
i zapakowałem do segregatora. Po takiej kompresji roczniki 93-98 mają w
sumie ok. 12 cm grubości. Wszystkie PCWK natomiast wyrzuciłem i sam nie
wiem, z którego pomysłu jestem bardziej zadowolony :-)

--
Łukasz Kowalczyk
http://tempac.fuw.edu.pl/~lukow/