Re: Ten Windows mnie zabije :-<

Autor: Ziober (rwpg_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 02:43:07 MET DST

> Oto moje story:

Jeżeli winda'cośtam Ci nie działa to zainstaluj NT-ka - jest naprawdę
stabilny.
W innym przypadku musisz przyzwyczaić się do tego, że im więcej bzdur typu
windalete zainstalujesz tym gorzej będzie pracował system. Ja na windzie
jeździłem bez większych problemów przez ponad 1/2 roku. Brak gier, rónych
śmiesznych programików - szpileczek które sam bym, lepiej napisał :-) - i
system pracował w miarę stabilnie.

Z życzeniami Wysokich Lotów lekko drink'nięty

-
Ziober
rwpg_at_friko4.onet.pl