Problem z twardym dyskiem - Pomocy!!!

Autor: Jakub (kubusiek_at_free.com.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 17:43:18 MET DST

Mam twardy 8,6GB Segate. Wszystkie dane na dysku zajmuja ok. 500MB. Jednak w
Windowsie pokazuje mi sie ze mam caly zajety. Mam wiec pytanie co sie stalo
z 8GB? Przed instalacja Wina dysk byl sformatowany bez bledow na maksymalna
pojemnosc. Sprawdzilem tez czy nie mam wirusa oraz przelecialem Norton
DiskDoctorem i wszystko bylo OK. System plikow to FAT32, system Win98. Co
sie moglo stac? Za pomoc w tej waznej dal mnie sprawie z gory dziekuje.
Czekam na pomoc na: kubusiek_at_free.com.pl