Re: Jak przetestowac DIM-y?

Autor: kszysiu (kszysiu_at_jeremi.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 17:22:33 MET DST

>Żartujesz?!! W pliku msdosdrv.txt jest napisane (u mnie, Win95 OSR2) że
>sprawdza. Czy chodzi Ci o to, że wbrew temu co napisałem DOMYŚLNIE nie
>sprawdza, czy o to że w ogóle nie sprawdza.

jak mu powiesz (TESTMEM) zeby sprawdzal to sprawdzi
ale DOMSYLNIE NIE SPRAWDZA
zobacz to sobie
wpisz sobie w msdos.sys
Logo=0
i "obserwuj ekran startowy"
zauwazysz ze nie HIMEM nie wypisuje tekstu (HIMEM is testing extended memory
..., czy jak to tam po polsku jest)
kiedy wpiszesz TESTMEM:ON
zauwazysz, ze ten ekran sie pojawi i system w konsekwencji ladowac sie
bedzie wolniej tylko dlatego, ze himem sprawdzal pamiec ...

BTW ja tez mam OSR2

kszysiu