Re: Komorka, a nagrywarka. Ostrzezenie.

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 08:33:23 MET DST

JoeDoe napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam
>Nie nagrywajcie plyt CD-R majac polozony telefon komorkowy w poblizu
>komputera. Sprawdzilem. Na 7 plyt nagralo sie tylko 2 i to wtedy gdy
>telefon byl zdala od PC.
>pozdrowka

I nie tylko z tego powodu nie powinno się _żadnego_ nadajnika umieszczać w
pobliżu komputera. Widziałem skutki podłączenia CB-radia bez uziemienia do
tej samej fazy, na której były komputery, zresztą też bez uziemienia.
Zachowywały się, jakby ktoś bez opamiętania bębnił w klawiaturę. A ja
poznaję, że ktoś do mnie dzwoni, zanim jeszcze słychać dzwonek - po
falowaniu obrazu na ekranie i przydźwięku w głośnikach.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
//      Czy Twój Clipper znalazł już swoją przystań?