Odp: Jak ściągać MP3

Autor: Quasim (quasim_at_czasnaeb.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 03:56:00 MET DST

Użytkownik Paul <paulpop_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:01bedadb$2334abe0$5212a0d4_at_hardware...
> Cześć
> Mam pytanie: W jaki sposób ściągać kawałki MP3 z sieci. Np. na stronie
> mp3.com.pl
> znajdę, gdzie jest jakiś utwór na ftp i co dalej, tzn mam adres typu
> xxx.xxx.xxx.xxx
> i user:xxx pass:xxx i co mam z tym zrobić ?
> Jak w explorerze wpiszę ten adres, to wywala jakieś błędy. Mam to zrobić
> przez
> program ftp ? Jakie komendy użyć ?. Chyba że jakiś inny, w takim razie
skąd
> go wziąć
> Proszę o pomoc.

Bardzo fajny program do ściągania plików Go!Zilla
Instalujesz, klikasz na plik który chcesz, i program się sam uruchamia.

--
     ##      Quasim
    ###    mailto:quasim_at_czasnaeb.pl