Re: Jak ściągać MP3

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 03:37:05 MET DST

Cześć,

Paul <paulpop_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in article
<01bedadb$2334abe0$5212a0d4_at_hardware>...
> Cześć
> Mam pytanie: W jaki sposób ściągać kawałki MP3 z sieci. Np. na stronie
> mp3.com.pl
> znajdę, gdzie jest jakiś utwór na ftp i co dalej, tzn mam adres typu
> xxx.xxx.xxx.xxx
> i user:xxx pass:xxx i co mam z tym zrobić ?
> Jak w explorerze wpiszę ten adres, to wywala jakieś błędy.

Jakie? bo od błędu zależy diagnoza problemu.

Ale najprawdopodobniej rozwiązaniem będzie, jeżeli spróbujesz się połączyć o
4 lub 5 nad ranem - serwery z mp3 zazwyczaj są tak oblężone, że nie można
się dodzwonić.

Jeżeli masz adres numeryczny typu nnn.nnn.nnn.nnn, kod użytkownika uuu i
hasło dostępowe ppp, to wpisujesz w explorera coś takiego:
ftp://uuu:ppp@nnn.nnn.nnn.nnn/{i tu ścieżkę do tego pliku, np.
pub/mp3/mazowsze.mp3} i albo zacznie się ściągać, albo powie, ze za dużo
użytkowników (po prostu odpowiednik sygnału zajętości), albo że nie ma
takiego pliku lub katalogu. W powyższym przykładzie jeżeli powie np.
/mp3.mazowsze.mp3 - nie ma takiego katalogu, to wpisujesz tylko do pub/ i
wtedy już dalej musisz szukać ręcznie klikając na katalogi - to bierze się
stąd, że admin zmienił organizację serwera i poprzesuwał pliki zmieniając
nazwy katalogów.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)