Odp: Ten Windows mnie zabije :-< <---hej, a może przeżyjesz...;-)

Autor: Yacol (yacol0_at_polbox.com)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 00:35:07 MET DST

Rain <lukas321_at_friko4.onet.pl> wrote:

> Aha, jeszcze jedno, czy gdy skompaktuję w OE 5 PL wiadomości i skopiuję
> sobie *.dbx do jakiegoś katalogu, to czy przy nowej Windzie, gdy mu każę
je
> zaimportować, grupy news też mi zaimportuje (wiadomości, nie ustawienia).

Co do importu.- to nie jestem pewien, ale na pewno działa (sprawdziłem)
zwykłe, chamskie przekopiowanie
zarówno pojedyńczych grup (plików alt.cośtam.dbx), jak i całego kompletu
plików (ale -- uwaga: wtedy trzeba
przekopiować WSZYSTKIE pliki) z folderu Dane aplikacji / ... /Outlook
Express, z tzw. nadpisaniem istniejących.

Warunek, żeby to zadziałało i nie skasowało jakichś nowych wiadomości:
trzeba to zrobić OD RAZU po świeżej
instalce Outlooka, a przed ściągnięciem czegokolwiek, tzn. gdy jeszcze nie
ma żadnych danych.

I jeszcze jedno: wiadomości poprzednie nie muszą (chociaż mogą) być
"skompaktowane".

Pozdrawiam

Yacol <yacol0_at_polbox.com>