Re: Za duzy CD? - problemy z kopiowaniem CD.

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 10:14:49 MET DST

"Adam Pawełczak" wrote:

> Natknąłem się na problem przy próbie wykonania kopii CD. Są tam ścieżki z
> danymi oraz audio. Gdy próbuję wykonać kopię tego krążka oprogramowanie
> (Adaptec CD copier) twierdzi, że nie może pomieścić wszystkich danych na
> docelowym CD.
[...]

To są fajne stronki na temat nagrywania płyt:
http://www.venco.com.pl/~bartkey/CDR/
http://www.kki.net.pl/graffiti/porady.htm
...i wiele innych.
Na poniższej stronie znajduje się tabelka możliwości nagrywarek
(jak przeczytasz to, co wymieniłem wyżej, nie będziesz miał
problemów z interpretacją tego, co jest w tej tabelce).
http://www.feurio.de/cd_writer_details.asp

Pozdrawiam - Artur

--
A:\CZECZKO>_