Re: Ten Windows mnie zabije :-<

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 10:06:40 MET DST

"Michał Sobczak" wrote:

> [...]
[...]
> Całkowicie zgadzam się z kolegą, ja mam Win 95 OSR 2 zainstalowany ponad rok
> temu
> i nic się nie dzieje, chociaż instalowałem mnóstwo shareware'ów,
> freeware'ów, itd.

Mieliście trochę szczęścia, że trafiliście na sprzęt, dla którego
istnieją dobrze napisane sterowniki.
Poza tym co to znaczy "dbać o Win9x"?
Mi na komputerze z procesorem 486 winda też się nie wykładała,
wszytko było cacy, a na nowszym sprzęcie co jakiś czas coś jest
nie tak. To znaczy, że przestałem dbać o Windows?

Artur

--
A:\CZECZKO>_
artur.czeczko_at_pse.pl