Re: Ten Windows mnie zabije :-<

Autor: Michał Sobczak (find_all_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 08:53:05 MET DST

>Jeszcze nie zrozumiałeś, aby komp działał prawidłowo, nie tylko w systemie
>Win9x, należy o niego dbać.
>Załatw sobie troche narzędzi i dbaj o niego ,a będzie działał dobrze.
>Ja już zapomniałem co to takiego "niebieski ekran", "program wykonał
>nieprawidłową operację..." (systemowy) ,a formatu dysku nie robiłem od
>trzech lat.
>Żeby było dobrze należy też dać, nie tylko brać.
>
>Hosen

Całkowicie zgadzam się z kolegą, ja mam Win 95 OSR 2 zainstalowany ponad rok
temu
i nic się nie dzieje, chociaż instalowałem mnóstwo shareware'ów,
freeware'ów, itd.
Tylko katalog Windows trochę się rozrósł ale komu to przeszkadza (wbrew
oczekiwaniom
system wcale nie zwolnił, a przynajmniej nie zauważyłem).

P.S. Na dodatek mój komp podpięty jest do sieci lokalnej i też się skubany
nie wiesza

Misiek