Re: help - zepsulem komp bratu!

Autor: kszysiu (kszysiu_at_jeremi.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 14:41:58 MET DST

Michał Biela napisał(a) w wiadomości:
<37A048F9.35BC021F_at_wasko.gliwice.pl>...

>Na win98 nie ma zadnego problemu z amd (sam mam amd333_at_400 na ficu 503+).
>Sprubuj moze trybu rejestrowego i zlokalizuj to urzadzenie...
>A jesli to wirus, ktory przetrwal formatowanie

[ciach]

kurcze ludzie!
nie ma tekiego wirusa, ktore "przetrwa" formatowanie
(np. hehe schowa sie w chipsecie, albo ukladzie klawiatury=8042)
jezeli masz swiezy format
po fdisku

(czysty MBR,fat, root directory i cala reszta)
to nie ma takiego wirusa, ktory "przetrwalby" takie formatowanie

amatorszyzna....

mozliwe jest tez, ze na przyklad program instalujacy drivery do karty
jakiejs tam
jest zarazony ... ;))))

ale jesli system jest swiezutki bez zdnych driverow to moga byc tylko
problemy albo w BIOSie
albo fizyczne ze sprzetem....
mozna tez wyjac wszystkie karty (oprocz graficznej) i zostawic jeden dysk
jezeli dalej sie pieprzy i wszystkie Timings sa na maxa to znaczy ze masz
cos spieprzone w sprzecie ... ;)