Re: Co sadzicie o takim zestawku?

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 09:23:01 MET DST

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz wrote:
[...]
> A to wtedy bieżesz kabelek i podpinasz do jakiegoś przełącznika na
> obudowie (TURBO will do) albo tego "zamka" do blokowania klawiatury.

Sprytne. :) Tyle że na obudowie mam tylko Reset i... no właśnie,
jak to się nazywa? To nie jest przycisk Power. :) Ale powiedzmy,
że dałoby się coś wykombinować.

> Sprawdzone - działa. Tylko się nie pomyl i nie przestaw jak komputer
> pracuje; wprawdzie nie wiem, czy to by namieszało, ale nigdy nie
> miałem szczególnej ochoty sprawdzać.

Tak na moje wyczucie, ustawienie zworek powinno mieć znaczenie
wyłącznie przy starcie komputera. Ale również nie mam ochoty
sprawdzać. :)

> Dlatego kluczyk jest lepszy -
> trudniej przestawić przypadkiem.

A może by jakoś wykorzystać kluczyk przy kieszeni? (kiedy pisałem
poprzedni post, nie miałem jeszcze kieszeni. Teraz mam -
z wyłączaniem napięcia kluczykiem, ale na razie znalazłem
dla niej inne zastosowanie.

> A najlepiej dać kieszeń na drugi kabel (hint: jak powiesz CD-ROMowi,
> że jest slavem, to on to sobie weźmie do serca i zupełnie nie będzie
> mu przeszkadzało, że nie ma mastera).

Dla mnie nie przeszkadza, żeby CD był Master. Tylko
że jak się ma dysk, CD, nagrywarkę i kieszeń, to by trzeba było
wrzucić albo CD, albo nagrywarkę razem z dyskiem. Wolę jednak
rozwiązanie z kluczykiem.

Pozdrawiam - Artur

--
A:\CZECZKO>_