Re: Co sadzicie o takim zestawku?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 23:38:46 MET DST

Tue, 20 Jul 1999 15:54:21 +0200, Artur Czeczko <artur.czeczko_at_pse.pl>
napisał[a]:

>Wiem, jest to na obrazku. Ale jakbym chciał mieć ten dysk jako
>primary, a slave - kieszeń, to mógłbym mieć kłopoty.

A to wtedy bieżesz kabelek i podpinasz do jakiegoś przełącznika na
obudowie (TURBO will do) albo tego "zamka" do blokowania klawiatury.
Sprawdzone - działa. Tylko się nie pomyl i nie przestaw jak komputer
pracuje; wprawdzie nie wiem, czy to by namieszało, ale nigdy nie
miałem szczególnej ochoty sprawdzać. Dlatego kluczyk jest lepszy -
trudniej przestawić przypadkiem.

A najlepiej dać kieszeń na drugi kabel (hint: jak powiesz CD-ROMowi,
że jest slavem, to on to sobie weźmie do serca i zupełnie nie będzie
mu przeszkadzało, że nie ma mastera).

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl