Re: jaki monitor 21-22"?

Autor: Wojtek Niemiec (schubert_at_complete.de)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 08:42:05 MET DST

> Otóż właśnie. Stoję przed wyborem takiego monitora i ciekaw jestem Waszych
> doświadczeń. Szukam monitora 21-22" w cenie do ok. 5000 netto i mam
problem.
> Przyznam, że oczekuję raczej uwag NEGATYWNYCH na temat znanych Wam
> monitorów - o pozytywach mogę sobie poczytać wszędzie. Tak więc gdyby ktoś
> Szanownego Koleżeństwa zechciałby się podzielić wrażeniami typu: "używam
> ..... - jest fajny, ale ......", byłbym wielce zobowiązany. Tym bardziej,
że
> czas nagli - decyzję powinienem podjąć do 30.07.
> [...]

Czesc

chciales miec szybka odpowiedz to bede pisal krotko.
Ja osobiscie pracuje jako Mediendesigner, nie wiem czy Ci to cos mowi ale to
tez nie jest wazne poprostu siedze 10 godzin dziennie przed Monitorem.
Wiele monitorow mialem mozliwosc wyprubowac i momentalnie zostalem przy
monitorze firmy Mitsubishi model Diamondtron 2020u (22") albo Diamondtron
91TXM (21").
Infos mozesz znalezc pod http://www.mitsubishi-monitore.de

mam nadzieje, ze Ci pomoglem.

Wojtek Niemiec