jaki monitor 21-22"?

Autor: Grzegorz Janiszewski (labo_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 22:36:24 MET DST

Otóż właśnie. Stoję przed wyborem takiego monitora i ciekaw jestem Waszych
doświadczeń. Szukam monitora 21-22" w cenie do ok. 5000 netto i mam problem.
Przyznam, że oczekuję raczej uwag NEGATYWNYCH na temat znanych Wam
monitorów - o pozytywach mogę sobie poczytać wszędzie. Tak więc gdyby ktoś z
Szanownego Koleżeństwa zechciałby się podzielić wrażeniami typu: "używam
..... - jest fajny, ale ......", byłbym wielce zobowiązany. Tym bardziej, że
czas nagli - decyzję powinienem podjąć do 30.07.
Aha, nie chciałbym wywoływać jałowej dyskusji na temat przewagi kineskopów z
maską szczelinową nad innymi (lub odwrotnie) - chodzi mi jedynie o
sbiektywne wrażenia. Dodam, że zamierzam pracować w rozdzielczości
1600x1200_at_85Hz.

Pozdrawiam serdecznie

Grzegorz