Re: Spirit Zoltrixa a 56K

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 15:49:45 MET DST

"Dariusz K. Ladziak" wrote:

> Spirita??? Teoretycznie mozna... jako chyba jedyny z winmodemow.

Nie, nie spirita. Tamtą wypowiedź na temat "jaką prędkość da się
osiągnąć" potraktowałem jako bardziej uniwersalną
i odnoszącą się nie tylko do spirita. To, co pisalem, dotyczy
modemu US Robotics.

[...]
> Czyli zgadlem - glupia winda raportuje ci CONNECT czyli polaczenie
> modem - system przez (emulowanego programowo) RS-a. Miara predkosci
> ustalonej na linii jest parametr CARRIER.

Coś mi się wydaje, że Winda czasami pokazuje tam CONNECT, czasami
CARRIER. Kiedyś miałem 50666 - chyba pasuje na CARRIER, nie?
Jak ktoś powiedział, może to być spowodowane złym plikiem inf.
To możliwe. Zapodziała mi się gdzieś dyskietka z oryginalnym
sterownikiem, zainstalowałem na standardowym - i poszło.

> A swoja droga dla modemu 56kbps CONNECT nie powinien byc ustawiany
> nizej jak 115200bps - jesli zas sie da (nie wszystkie chipsety wydola)
> to warto nawet 230400bps.

Ano nie wiedziałem do czego służy ta liczba i ustawiłem na 57600.

> Czyli glupote podaja - mozna polaczyc sie na CARRIER 1200bps i miec
> CONNECT 115200bps...

Albo mają lepiej zainstalowany modem, niż ja :)

Artur

--
A:\CZECZKO>_
artur.czeczko_at_pse.pl