Re: TNT i klopoty

Autor: Dariusz Raczka (raczka_at_omicron.comarch.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 14:19:23 MET DST

>To w sam raz jest przecież normalne. Rozumiem, że u Ciebie nie zaczynają
>pracować driver'y, które próbujesz wrzucić. Od razu sugestia. Ściągnij
>drivery referencyjne 2.08 (np. z http://benchmark.ceti.com.pl) jeśli
>próbujesz innych.

Wlasnie te referencyjne 2.08 probowalem instalowac.
Poza tym na plycie najnowszy BIOS co do karty to czym to zfleszowac
i skad wziac BIOS do tej karty (Microstar TNT2 16Mb)

Tym bardziej dziwne ze windows po uruchomieniu "szukaj nowy
sprzet" nie znajduje nic oprocz STANDARD VGA CARD.
Karta sprawna sprawdzalem u kumpla na ABIT-cie - zadnych problemow.
Pozyczylem od niego ASUS TNT i tez jej u mnie nie moga zainstalowac.

A tak w ogole to w kompe pozostala tylko grafika i dysk (reszta wyjęta) wiec
raczej nie ma prawa byc konfliktow.

>1. Czy przydzieliłeś w Bios przerwanie?

TAK

>Ustaw najpierw setup default w Bios.

Tak

>2. Czy nie ma konfliktu przerwania?

Nie ma

>3. Czy próbujesz najnowsze sterowniki referencyjne?

Tak 2.08

>4. Czy sprawdziłeś istnienie nowszych Bios'ów płyty i karty?

>Pozdrawiam.
>Kris.
>--

darecki