Re: DVD - problem instalacji

Autor: Robiq (robertsz_at_inet.com.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 08:10:46 MET DST

Hosen napisał:

> [...]
> prosze o pomoc w instalacji DVD AOpen DVD-9632
> Pobrałem najnowsze drivery z inetu, mam zresztš też stare ver. 3.06b.
> Ale te drivery sš chyba do dosu, a nawet napewno, bo wrzucajš tylko ścieżki
> w autoexec i config, tak jak do Cd-romu.
> Windows 98 w menedźerze urzšdzeń ma go wprawdzie poprawnie AOpen DVD-9632,
> ale z własnymi sterownikami. Urzšdzenie pracuje tylko jako cd-rom, a płyt
> DVD wogóle nie startuje, newt eksploracja płyty pokazuje tylko zawarte tam
> pliki, lecz z rozszerzeniami niemożliwymi do otwarcia przez system.
> Rozumiemiem, ze czegoś mi brakuje - tylko czego?

No, no, a co powoduje ze plik ma ikonke?
jego skojarzenie z aplikacja.
a jaka aplikacja jest potrzebna do filmow DVD?
odtwarzacz DVD.
Poszukaj informacji i oprogramowania na http://www.dvd.info.pl/index.shtml
naprawde warto...
Robiq
PS. sterowniki z dos'a mozesz wyrzucic do niczego sie nie przydadza...