DVD - problem instalacji

Autor: Hosen (hosen_at_hsn.pl)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 14:26:13 MET DST

Witam,
prosze o pomoc w instalacji DVD AOpen DVD-9632
Pobrałem najnowsze drivery z inetu, mam zresztą też stare ver. 3.06b.
Ale te drivery są chyba do dosu, a nawet napewno, bo wrzucają tylko ścieżki
w autoexec i config, tak jak do Cd-romu.
Windows 98 w menedźerze urządzeń ma go wprawdzie poprawnie AOpen DVD-9632,
ale z własnymi sterownikami. Urządzenie pracuje tylko jako cd-rom, a płyt
DVD wogóle nie startuje, newt eksploracja płyty pokazuje tylko zawarte tam
pliki, lecz z rozszerzeniami niemożliwymi do otwarcia przez system.
Rozumiemiem, ze czegoś mi brakuje - tylko czego?
Bardzo proszę o pomoc na hosen_at_hsn.pl
Pozdrawiam,!
Grzesiek

     //  http://www.hosen.hsn.pl  //
   //  hosen_at_hsn.pl                   //
 //  ICQ#42059461 - Hosen   //