Re: CD-ROM Asus

Autor: Rafal Kolano (rkolano_at_lucent.com)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 12:00:21 MET DST

Mam LG40 do 2 miesiecy i raczej nie polecem :"(((
Grzeje sie, jak sie nagrzeje po odzczyaniu np jednej plyty (robie sobie image CD) nic nie
widzi poza jednym plikiem na z rozszerzeniem .cda i dlugosci 44 bajty. Kiedy wylacze
komput na pewien czas (ostygnie) widzi plytke :(((

--

   + \
   \\.G_.*=.      Rafal Kolano
    `(#'/.\|   rkolano_at_lucent.com