Re: CD-ROM Asus

Autor: Qba (qbencja_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 08:48:27 MET DST

In article <MX5n3.10955$D4.158833_at_news.tpnet.pl>, kampol_at_katowice.cc
says...
> mam zamiar kupic CD ROM Asus x40
> czy jest wart tych ok 220 zl?
> czy czyta wszystkie kolory plytek (green yellow blue)?

Czesc,

Ja takowy posiadam, specjalnie szczesliwy z tego powodu nie jestem,
pierwszy padl mi po 2-ch tygodniach (wymienilem na nowy), ten ktorego
mam teraz niby dziala ale :
- dosc dlugo startuje,
- zwykle czyta wszystko (raz sie zdarzylo, ze mial problemy z jakas
plyta, ale po chwili mu przeszlo),
- grzeje sie niemilosiernie (plytka po minucie przeywania w CD-ku jest
conajmniej goraca),
- jest dosc glosny, a czasami wydaje z siebie dziwne piski (zwykle przy
bledach)

to chyba wszystko co Ci moge powiedziec,
zdaje sie ze to dobre CD-ki pod jednym warunkiem...
trzeba znalezc ten dobry model,
moj jak narazie od biedy moze byc, ale czuje w kosciach ze zdechnie
niedlugo, a wtedy wymienie go na jakis innej firmy

--
pozdrowienia
Qba