Re: Ceny monitorów w polsce

Autor: Mariusz Bogusławski (mbogus_at_common.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 14:27:33 MET DST

Jop napisał(a) w wiadomości: <7nbpv9$bsn$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Zamierzałem kupić Philipsa 109A
>Cena z hurtowni z vatem to 2680
>Zajrzałem na http://www.buy.com/comp/category.asp?sec=4
>I co?
>438.95 = 1752
>I co to do &&$#*#)*&Y$&#@@$#, #*&@&$ ma być????????
>Zastanawiam się czy zamówić ale mam pytania:
>1)Czy nie dopieprz? się go?cie od celnego i vatu?
No jesli sprowadzasz "na oficjalnie" (tzn. nikt Ci tego prywatnie nie
przewozi), to sa duze szanse, graniczace z pewnoscia, ze sie dopieprza....
Mozna tam troche kombinowac, ale wymagaloby to swiadectwa EUR (jesli w ogole
ten sprzecik moze to uzyskac...)
>2) Czy sprzęcik dotrze w jednym kawałku
To zalezy kto to wiezie, i jak zostaje nadane, ale za odpowiednie pieniadze
za P&P, to nie ma problemu...

NIe lepiej kupic moze jakis polroczny za ok.2000 ?, albo poszukac nowego za
ok. 2300-2500
Cena, o ktorej piszesz tyczy sie raczej monitora 109MP (19" -> 18" VIS)