Odp: Dyski

Autor: Mark - Mas (markmas_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 14:21:40 MET DST

> Ze co ?
> Seagate sa awaryjne ????
>
> Mialem Seagate 1.2 GB 2 lata i chodzi teraz u kolesia rok
> (to w sumie 3 lata ;-)) ) , bez zadnych awarii, mialem tez 2 lata
> 1.7 GB - tez zero problemow, a teraz mam tego Pro 9,1 GB
> - chodzi jak buza , a jedyna jego wada to ze troche sie grzeje.
> Poza tym nie ma problemow z FSB 112.
>
> Pozdrawiam
> koksik_at_kki.net.pl

Witam ponownie
Spotkałem się osobiście z w waniętymi seagatami i to nie raz, natomiast
pokaż mi kogoś kto nażeka na quantumy lub ibm-y (jedna na 1000). Poprzednio
miałem quantuma 1,2 GB, używałem go 3 lata, póżniej dałem siostrze gdzie
używa go do tej pory!! bez ani jednego bada (nawet walną kiedyś o glebe) .
Co do grzania się hdd, podejżewam że tesz byś się zgrzał gdyby tobie kazali
się kręcić 7200 obr/min. :-)))
Pozdrawiam Marek