Re: Ktora karta muzyczna Yamaha 724 czy SB64 ???

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 14:53:03 MET DST

> Co sodzicie o w/w kartach, ktora ma lepszy dzwiek ??? Lepsze mozliwosci
????
> Z ktora jest mniej problemow podczas pracy w Win98(DirectX) i DOS ???
> Jak Yamaha widziana jest w DOSie ??? Czy emuluje SB Pro???

Ja mam Yamahe724.
Jesli chodzi o AWE64 to nie mialem za duzego styku, ale midi podobno mialo
mnie zachwycic, ale nie zachwycilo.
Midi na mojej Jamaszce mnie rozwalilo ( jak za taka cene ), choc osobiscie
bardzo polecam troche dolozyc i miec SBLive.

Teraz troche o Y724:
W dosie przy odpowiedniej plycie emuluje Sb pro calkiem sprawnie, problem
jest zwykle z IRQ, bo w okienku nie ma problemu, recznie se poprzydzielalem
i mam IRQ7, a w zwyklym dosie mam IRQ10, choc i tak wiekszosc z tym dziala.
( zebym jeszcze wiedzial jak zmienic to IRQ10, probowalem recznie zmieniac
zasoby, ale "nie mozna" ). Nie znalazlem ani programu, ani gry dosowej
ktora by z nia nie poszla.
( Linux to oddzielna sprawa ).
Ja mam plyte calkiem nowa ( bo mam k6-2 ), a na mojej starej ( pod k5 ) nie
widzial w ogole karty pod dosem. Pisze w instrukcji, ze nie ma z nia
problemu " w nowszych plytach glownych ".

Praca pod DXem jest przyjemnoscia, bo ta karta byla chyba robiona pod
windows, wiele jest fajnych trickow, emulacji i pierdul, ktore wychwycilem.
Ja jestem zadowolony, zwlaszcza, ze to taka taniocha.

( ale jak tylko zaloze te pozostale 2 glosniki w pokoju i bede mial
surround i jak bedzie kasa to pierwsze po co lece to SBLive.! )

        eloy_at_kki.net.pl
 http://www.polbox.com/e/el0y