Re: Cache i celeron

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 08:27:26 MET DST

> Niezgodnie z polityczna poprawnoscia - powinno byc: procesor inaczej.

Przepraszam wszystkich inwalidow za znieslawienie, wybaczcie mi moja
plugawa mowe nieodpowiednia dla waszych jasniejacych blaskiem dobroci
oblicz...
 ; )

WYMYSLILEM zdanie ktore rozwiaze wszystkie problemy,
bo moim zdaniem, TO JEST zle postawione pytanie.

A oto to zdanie:
"W swoim 128kB cache procek Celeron jest w stanie cacheowac pamiec z jego
4GB obszaru adresowego" ( tylko sie nie czepiac ze ma wiecej niz 4GB ... )

Moze byc co cos jeszcze nie tak???