StandBy i zegarek...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 17:08:32 MET DST

Mam problem z moim komputerem stacjonarnym (Pentium 100, płyta Shuttle 541)
Gdy włączę sobie obsługę Power Management i komputer po godzinie braku
aktywności przejdzie w stan oczekiwania przestaje mi chodzić w nim zegarek.
Po obudzeniu się komputera z tego trybu (po naciśnięciu klawisza) czas
pecetowy jest cofnięty o okres w którym komputer był uśpiony. Na domiar
złego nie pomaga restart komputera, wyłączenie, tak jakby sprzętowy zegarek
(nie tylko programowy) również przestawał chodzić.
Czy może mnie ktoś naprowadzić na możliwe rozwiązanie?? Dzięki za cokolwiek.