Re: D-VHS bylo Re: BARDZO Proszę o odpowiedź cz.2

Autor: Piotr Podsiadły (ppodsia_at_dmcs.p.lodz.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 12:57:32 MET DST

Czesc

> wybranych scen? Co z funkcjonalnoscia - opcjami kilku sciezek
> dzwiekowych, napisow itp. ??? ABSURD.

Zajrzyj na:
www.jvc-victor.co.jp/english/D-VHS

chyba sie nie pomylilem. Zgodnie z tym co tam pisza cudo ma tryb zapisu
bitstream, i pozwala na zapisanie danych w foramcie np. MPEG-2 +
wielokanalowy dzwiek audio.

Skoro zapis jest cyfrowy to skok do wybranej sceny tez da sie zrealizowac (w
DAT-cie funkcjonuje kok do utworow), tylko bedzie dluzej trwalo. Tasma jest
tansza, ale przede wszystkim wielokrotnego zapisu.

> Wydaje mi sie, ze jest to totalne nieporozumienie, jednak nie sadze
> aby wyparlo to DVD.
> --
Z tym moze byc roznie. 20 lat temu JVC opublikowalo spec standardu VHS i
inne wynalazki typu Video2000 odesly w niepamiec. Ewentualnie bedziemy mieli
dwa istniejace obok siebie standardy.

Pozdrawiam
Piotr Podsiadly