Re: Uwaga ! Jest juz AsusDVD player :-)))))

Autor: Small (dptaszynski_at_argo.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 09:44:08 MET DST

Patryk Goller <patryk_at_pnet.pl> wrote in message

> Jaki przedział cenowy cię interesuje?
> Jeżeli 2000-3000zł,to wybierz Sony STR-DB925QS.
> Mam ten amplituner od 3 miesięcy i nie wymienię na inny a testowałem już
> kilka sprzętów tego rodzaju,min Yamaha DSP-595,Onkyo 555.
> Jakość procesora Dolby Digital i ilość możliwych ustawień dzwięku
> nieosiągalna dla konkurencji.
> Na początku te możliwości przerażają,potem się nauczysz.
>

> Nie mam

Dzieki, 2000-3000 PLN jest do wytrzymania, do tej pory uzywam amplitunera
Sonego STR665, ale chce go sprzedac i przejsc na DD. Duzo osob z ktorymi
rozmawialem poleca Yamahe - ale to chyba ze wzgledu na cene ????
Czy w Sonym ktorego wymieniles jest wbudowany dekoder AC3 ???

Pozdrawiam

--
Darek
dptaszynski_at_argo.pl