Odp: Uwaga ! Jest juz AsusDVD player :-)))))

Autor: Patryk Goller (patryk_at_pnet.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 20:03:00 MET DST

Użytkownik Small <dptaszynski_at_argo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7n495n$p87$1_at_korweta.task.gda.pl...

> [...]
>
> 2.Program z tego co wiem jest przerobiona wersja WinDVD ktory doczekal sie
> juz kilku updatow od ver 1.2, a ktorego nie udalo mi sie do tej pory
> uruchomic. Sam AsusDVD player sprawia dobre wrazenie, ma wszystko co
> powinien miec, dobre menu, tylko wg mnie jest jeszcze bardzo niedoskonaly:
> bledy z obsluga menu plyty (Epidemia reg 2), bledy przy wyswietlaniu
formatu
> 16:9, gorszy dzwiek i kilka innych. Poczekamy chyba na lepsza wersje.
>
> 3.Ja zostaje przy Cinemasterze.
>
> Przy okazji co byscie polecili jesli chodzi o Amplitunery AC3 ???

Jaki przedział cenowy cię interesuje?
Jeżeli 2000-3000zł,to wybierz Sony STR-DB925QS.
Mam ten amplituner od 3 miesięcy i nie wymienię na inny a testowałem już
kilka sprzętów tego rodzaju,min Yamaha DSP-595,Onkyo 555.
Jakość procesora Dolby Digital i ilość możliwych ustawień dzwięku
nieosiągalna dla konkurencji.
Na początku te możliwości przerażają,potem się nauczysz.

 Nie mam