Wyostrzanie obrazu - pytan kilka

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 22:15:47 MET DST

Czesc
Zastanawiam sie nad wywaleniem filtra z karty
graficznej wg opisu w Chip10/97.
Mam tylko pare pytan.
Pomijam juz oczywisty fakt, ze zamiast omegi
w opisie znalazly sie literki W ;)
1. Pisza o rezystorku 75 Ohm w filtrze, a u mnie
(S3 Trio3D Daytona 100zl) jest 750 Ohm dla kazdego
kolorku (o ile to co pisze na tych malutkich
kostkach jest wartoscia w omach a nie centyomach ;).
Teraz nie wiem, czy zamiast cewki wstawic
22 Ohm czy 220 Ohm czy moze jeszcze inny.
2. Czym wylutowac te drobiazdzki? Czubek mojej
lutownicy grzalkowej jest wiekszy niz caly
taki element.
3. Czy w razie potrzeby (np brak filtra powoduje
buczenie w glosnikach, sniezenie tv itp)
da sie te kondensatory wlutowac spowrotem bez
specjalistycznego sprzetu i czy uprzednie wylutowywanie
ich nie zniszczy.

Moze ktos przerabial juz taka sama karte i ma
jakies rady?

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"