Re: Zoltrix Cobra - rozlaczanie...

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_kki.net.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 15:33:53 MET DST

Piotr Przyborski wrote:

> To zalezy o ile wydajniejszy jest ten Zoltrix i czy naprawde nie sprawia Ci
> klopotow. Zalezy tez czy pomimo szybszego wynegocjowania naprawde wiecej
> bierze. Ja w kazdym razie(to jest moje osobiste odczucie i napewno moj
> sentyment do robotolka) Roboticsa na Zoltrixa bym nie wymienil. Inna sprawa
> jak ktos chce dac lepszego zoltrixa za gorszego roboticsa to cos tu jest nie
> tak nieprawdaz?

Transfer modemu mierze "Licznikiem Polaczen modemowych" (dane zbieram od
listopada '98), tylko tego Zoltrixa mam od niecalego miesiaca, a na V34
przestawielm dopiero mniej wiecej tydzien temu - mam po prostu za malo
danych do porownan a byc moze ktos juz ma wyrobione zdanie na taki
temat. A co do wymiany to sprawa jest prosta - ten ktos to moj brat
zaopatrzony w komputer z prockiem Pentium 120, a Cobra wymaga co
najmniej proca P166 i to MMX - Robotics zas bodajze 386 SX :)) i
chwilowo sie wymienilismy.

--
Roman Sasiada
katoda_at_WYTNIJ.TO.kki.net.pl   katoda_at_WYTNIJ.TO.friko2.onet.pl