Re: To wreszcie jaka p³yta pod Celer'a???

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 15:55:27 MET DST

> Jak ju¿ kupowaæ takie dro¿sze p³yty to tylko ATX'owe.
> Obudowy s± obecnie bardzo tanie (te najprstrze) wiêc
> do³o¿enie tych 150z³ na jakiego¶ MidiTowera ATX da du¿o
> wiêckszy wybór lepszych p³yt.

Ja mam ASUSa P2B-B, który ma zasilanie zarówno ATX jak i AT, wiêc w miarê
przysz³o¶ciowe. A mi w sumie na ATX nie zale¿y. Z tego co wiem to jedyna
zaleta ATXów to bezpieczne wy³aczanie przyciskiem Power-off i z klawiatury.
Chyba, ¿e siê mylê

PHLodek

ps: Swoj± drog± to trochê mo¿e i g³upio zrobi³em bo taki sam model ATX
kosztowa³ 20 z³ociszonów dro¿ej, wiêc minimalnie dro¿ej. Druga sprawa to
to, ¿e kupuj±c nie wiedzia³em, ¿e ATX ma inne z³±cze zasilania - by³aby
niez³a heca jak bym kupi³ ATXow±, przyszed³ do domu, chcê montowaæ - a tu
lipa.

--------
Zajrzyj na moj± stronê z freewarem
http://www.polbox.com/l/lodek