Re: nie moge zainstalowac sblive! w dosie

Autor: Łukasz Orzechowski (thorn[usun)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 11:29:27 MET DST

Paweł R. Nadolski napisał(a) w wiadomości: <01bed34a$028d7c20:
:Na http://pitows01.pitow.wroc.pl/home/yss/tio/tio00328.html jest jak
:odpalić GUS równolegle ze starym SB w 95. Może zadziała również z :SBLive!
w 98.

heh, mialem juz kiedys 3 karty dzwiekowe - sound galaxy, sb16 (vibra)
i GUS-a 512K (ale wersje dla graczy). Chyba bym sobie poradzil :)
Ale pod windowsa nie chce instalowac GUS-a - po co, skoro sa z nim
problemy a na SB Live! moge puszczac do 32 wave'ow jednoczesnie.

:Pewnie znasz: http://www.perex.cz/~perex/ultra/
nie :-(
Co tam jest, jakis bank? I jesli tak, to czy mozna go odpalic z Live!?

:BTW win95.bmp dźwieka ładniej niż jajo 2.0.36, może w 2.2.x poprawili.
:~;-)))

qrcze, tak dawno temu odpalalem Linuxa (wkurzyl mnie, gdy cos porobilo
sie z GNOME i X-y zaczely wgrywac sie kilka(nascie) minut ze nawet
nie pamietam jakie mam tam jajko :( Anyway standardowe z RH 6.0
 - i na nim nie jest najlepiej z dzwiekiem (no, u mnie, zreszta to i tak
beta).

::Taaa, ale ile lat ma GUS MAX i kiedy dogonił go SB? ~;-)
Taaa, ale nawet slimak przegoni zajaca, gdy ten sobie zasnie gdzies w rowie
~;)

Thorn